SERWIS WYSYŁKOWY URZĄDZEŃ MOBILNYCH

Nie masz czasu na uganianie się po serwisach, czy szukanie tego najlepszego?

A może w Twojej okolicy nie ma sensownego serwisu, któremu mógłbyś zaufać?

Wyślij nam swój telefon i tablet, a my go naprawimy i odeślemy do Ciebie już w ciągu jednego dnia! 

SPRAWDŹ CENNIK NAPRAW

Wypełnij formularz

KLIKNIJ TUTAJ

Wyślij nam swoje urządzenie

Po wypełnieniu formularza, na swój adres mailowy otrzymasz kod do paczkomatu.
Pamiętaj o zabezpieczeniu paczki!

Koszty wysyłki w obie strony bierzemy na siebie!

My naprawiamy!

W czasie gdy będziemy oczekiwać na Twoją przesyłkę, zamawiamy już części, tak aby naprawa przebiegła jak najszybciej.
Po wykonanej naprawie kontaktujemy się z Tobą mailowo i telefonicznie.

Ciesz się naprawionym urządzeniem!

Na maila otrzymasz link do płatności online.
Po zaksięgowaniu wpłaty odsyłamy do Ciebie naprawione urządzenie.
Jeśli chcesz, możesz także zapłacić w formie pobrania.

Oszczędność czasu


Nie musisz poświęcać czasu na dojazd do serwisu aby oddać i odebrać urządzenie. Paczkomat na pewno masz obok domu!

Błyskawiczna realizacja napraw

Naprawy wysyłkowe są u nas wykonywane priorytetowo, tak abyś mógł swoje urządzenie odebrać najszybciej jak to tylko możliwe

Jakość usług


Nie masz w swojej okolicy serwisu któremu możesz zaufać?
Wybierz PIMP MY PHONE, opinie naszych klientów mówią same za siebie!

Bezpieczeństwo płatności

Po zrealizowanej naprawie otrzymasz link do sprawdzonej bramki płatności online. Jeżeli jednak wolisz, możesz także wybrać paczkę pobraniową i zapłacić przy odbiorze.


FAQ

Tak, jesteśmy pewną firmą działającą od lat w branży GSM. Mamy swój stacjonarny salon w samym centrum Warszawy, nie jesteśmy żadną firmą "krzak" ;)
Możesz sprawdzić nasz numer NIP: 6793194662

Robimy wszystko, abyś mógł odebrać swoje naprawione urządzenie jak najszybciej. 
W większości przypadków najpopularniejszych napraw (takich jak wymiana wyświetlacza, baterii czy gniazda ładowania) urządzenie odsyłamy w następny dzień roboczy.
Czy bardziej skomplikowanych naprawach (regeneracja wyświetlacza, naprawy płyt głównych) jest to przeważnie czas 2-3 dni roboczych. Na bieżąco będziemy Cię informować o statusie naprawy i o tym, jak długo to będzie trwać

Cennik napraw w naszym serwisie możesz sprawdzić tutaj-> CENNIK
Z racji jednak na specyfikę pracy na serwisie, podczas naprawy może się okazać że urządzenie wymaga więcej pracy niż wszyscy pierwotnie zakładaliśmy.
O potencjalnych dodatkowych kosztach poinformujemy Cię przed rozpoczęciem pracy, nie musisz więc obawiać się nieustalonych dodatkowych kosztów

Danych klientów nigdy nawet nie "ruszamy" ani nie usuwamy. Naprawy wykonujemy tak, aby dane były bezpieczne i nie było potrzeby ich usuwania.

Gdyby jednak było ryzyko ich utraty, poinformujemy Cię przed rozpoczęciem naprawy

Przy wysyłce urządzenia do nas, preferujemy Paczkomaty Inpost. To najszybsza i najwygodniejsza forma dostawy.
Domyślnie paczkę z naprawionym telefonem odsyłamy w ten sam sposób, ale jeżeli preferujesz inny rodzaj transportu, poinformuj nas o tym

Nie! Koszty dostawy w obie strony bierzemy się na siebie, zarówno jeśli chodzi o wysyłkę paczkomatową jak i kurierską.
Wyjątkiem jest wysyłka pobraniowa, która z racji na wyższe koszta wymaga dopłaty

Tak, na wszystkie naprawy udzielamy gwarancji. Wyjątkiem są jednak urządzenia po zalaniach.
Czas trwania gwarancji to 3 lub 6 miesięcy, w zależności od tego czy zdecydowałeś się na użycie części zamiennych czy oryginalnych

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak. Jeśli uznasz, że urządzenie po serwisie chcesz odebrać osobiście (bo np. jesteś przejazdem w Warszawie) to zapraszamy!

Nasz salon mieści się w przejściu podziemnym pod Dworcem Centralnym (Rondo Czterdziestolatka) w Warszawie.

Najszybciej będzie telefonicznie lub SMSowo pod numerem 505-352-350.

Możesz też napisać maila na adres pimpmyphone.waw@gmail.com